inChina.cz

  • O Nás
  • Seznam Eshopů
  • Vybrané produkty
    • Apple doplňky
    • Počítače
    • PC Tablety
    • Mobilní telefony
    • Elektronika
    • Hodinky
    • Do auta
    • Doma
    • LED, svítidla
    • Hračky
    • Bezpečnost
    • Do kanceláře
    • Cestování
    • Oblečení a příslušenství
    • Zábava
    • Sport
    • Příslušenství k telefonům
    • Mp3, Mp4
    • Zdraví
  • Jak nakupovat
    • CLO a DPH
    • Přeprava a platby
    • Reklamace
    • Rozdělení objednávky
    • Vrácení zboží
    • Ceník
    • Pro Podnikatele
    • FAQ - Často kladené dotazy
    • Sledování objednávky
  • Napište nám
Translate

Vyhledávání

Přihlášení uživatele

  • přihlásit se
  • Přihlášení k účtu

    Email
    Heslo
    zaregistrovat se
    Zaslat zapomenuté heslo
  • zaregistrovat se

Nákupní košík je prázdný

Jak nakupovat

  • CLO a DPH
  • Přeprava a platby
  • Reklamace
  • Rozdělení objednávky
  • Vrácení zboží
  • Ceník
  • Pro Podnikatele
  • FAQ - Často kladené dotazy
  • Sledování objednávky
Úvodní strana / Jak nakupovat / FAQ - Často kladené dotazy

FAQ - Často kladené dotazy

Proč nakupovat v Číně?

 Čína je v moderní době výrobní centrum světa. Proto zde můžete nakupovat za nejnižší ceny a vybírat ze spousty zajímavého zboží. Již není pravda, že vše z Číny je nekvalitní. Většina zboží je dnes vyráběna právě tady včetně zboží známých značek.

 Pro obchodní dovoz je více zaměřena webová stránka www.euimport.cz.

 

Proč bych měl nakupovat přes InChina.cz?

 InChina Vám zajistí bezpečný a pohodlný nákup. S námi si pouze pohodlně vyberete a o zbytek se postaráme my. Nabízíme nákup pouze z prověřených obchodů s poštovným ZDARMA. Zajistíme, aby objednávka byla skutečně doručena, asistujeme při proclení a řešíme ponákupní servis jako reklamace apod. Nemusíte se tedy starat o problémovou komunikaci s čínskými prodejci a přepravou. Více o Nás


Jak si mohu být jist, že mi objednávka bude skutečně doručena?

 Nabízíme nákup pouze od ověřených prodejců, se kterými máme letité zkušenosti. Nestane se tedy, že by objednávka byla úmyslně neodeslána. Zabýváme se i případnými potížemi, které mohou vzniknout při přepravě. Při problému se stačí obrátit na nás a my se o postaráme o jeho vyřešení.

 

Jak s mohu být jist, že mi bude doručeno to, co jsem si vybral?

 Prodejci, se kterými spolupracujeme, zasílají pouze zboží uvedené na webových stránkách. Aby nedošlo k nepříjemnostem, doporučujeme pečlivě číst popisy produktů, recenze, komentáře a případně shlédnout videa, která prodejce zveřejňuje.
 Dojde-li chybě a bude Vám doručené jiné zboží než bylo objednáno, stačí nás kontaktovat. Zařídíme výměnu, náhradu, nebo vrácení zboží. Naším cílem je, aby nedošlo k Vašemu poškození. Více o Vrácení zboží.

 

Je cena s naší provizí jako poskytovatele konečná?

 K ceně nákupu ( jedné i více položek ) je připočítána naše procentuální provize dle našeho ceníku. S rostoucí hodnotou nákupu procento provize klesá. Tato cena s provizí může být skutečně konečná, pokud si již nezvolíte nějaké volitelné příplatkové služby.

 Další možné náklady mohou nastat pouze v případě rozhodnutí celního úřadu. Viz níže a http://www.inchina.cz/clo-a-dph/.

 

Jaké přepravní metody mohu k doručení využít?

 K přepravě je možné využít bezplatné čínské airmail pošty. Poštovné je již zahrnuto v ceně zboží. Doba doručení bývá přibližně 20 dní od uhrazení objednávky. Více v o přepravě.

 

Za jak dlouho mi bude zboží doručeno?

 Při zvolení klasické přepravy zdarma zabere expedice s přepravou dohromady přibližně 15 - 20 dní, ovšem s ohledy na roční období. Např. před Vánoci se může doba dodání významně prodloužit.
 Přeprava s DHL bývá i s expedicí 7 - 11 dní. Zde většinou k žádným zdržením v různých obdobích nedochází.

Více o přepravě.

 

Rád bych nakoupil z jiného internetového obchodu, je to možné?

Ano, kontaktujte nás a předejte nám veškeré infomace - webové stránky zboží a další požadavky. Do několika dní si prodejce prověříme a případně se domluvíme na objednání zboží.

 

Co když mi zboží neorazilo po více jak 30 dnech po odeslání objednávky?

 Pokud se nejedná o předvánoční období, kdy je doba dodání prodloužena, doporučujeme nás kontaktovat přes Vaše uživatelské prostředí/ Zaslat dotaz.

 

Co dělat v případě, že mi přijde zboží poškozené?

 V tomto případě nás neprodleně informujte přes Vaše uživatelské prostředí/ Zaslat dotaz, nejlépe i s fotografií zachycující poruchu zboží. Kontaktujeme prodejce a zařídíme výměnu, popř. reklamaci. V některých případech se také může jednat o poškození způsobené přepravcem.
 Zboží nižší hodnoty, většinou prodejce zasílá bezplatně znovu.
 U dražších předmětů je třeba zaslat zboží zpět k prodejci ( náklady přibližně 160,- Kč na poštovné ). Zákazník někdy může také dostat slevu v ceně poštovného na další nákup.

 

Co když se mi zboží porouchá např. po půl roce používání?

 U drobného zboží a příslušenství malé hodnoty je prodejcem většinou udávána záruka minimálně 1 měsíc. Problém s tímto druhem zboží se většinou zjistí ihned po doručení a doporučujeme nás kontaktovat ihned přes Vaše uživatelské prostředí/ Zaslat dotaz.

 Zboží o vyšší hodnotě je se zárukou 12 měsíců. V případě oprávněné reklamace nás kontaktujte přes Vaše uživatelské prostředí/ Zaslat dotaz.

Více zde.

 

Bude moje objednávka proclena? Jaká bude hodnota případného CLA a DPH?

 Čínští prodejci na své zásilky uvádí většinou nižší hodnotu ceny. Proto nelze jistě říci, která zásilka bude na celnici vyclena. Pokud by však celní úředník na základě podezření nějakou objednávku zadržel, budete Českou poštou vyzváni k doložení ceny objednávky. Dokumenty k tomuto doložení jsou Vám po objednání zpřístupněny.

 DPH se vyměřuje u zásilek nad 22 Euro a tvoří 20 %, Clo se vyměřuje u zásilek nad 150 Euro a tvoří 3–11 % z její celkové hodnoty (přesná výše cla závisí na typu zboží).

Více informací o CLU a DPH

 

Jak se hradí případné CLO a DPH?

 V případě zadržení zásilky na celnici jste vyzvání Českou poštou k doložení ceny objednávky. V této výzvě najdete veškeré informace a instrukce k dalším krokům. Dokumenty potřebné k tomuto doložení jsou Vám předány po odeslání objednávky v emailu, nebo ve Vašem uživatelském účtu. Ty podle instrukcí pošty odešlete na email celního úřadu.
 Pokud máte objednáno více objednávek, nebo jste využili služby Rozdělení objednávky, zasílejte České poště pouze dokumenty k zásilce, o které žádá.

Více informací zde.

 

Nenašli jste požadované informace? Napište nám přes kontaktní formulář.  

  • O Nás
  • CLO a DPH
  • FAQ - Často kladené dotazy
  • Reklamace
  • Kontaktní informace
  • Přeprava a platby
  • Ceník
  • Vrácení zboží
  • Obchodní podmínky
  • Sledování objednávky
  • Rozdělení objednávky
Tweet

O InChina.cz

 Zabýváme se zprostředkováním nákupu v čínských internetových obchodech. Díky naším letitým zkušenostem zařídíme, aby čínský prodejce objednávku skutečně odeslal, doručíme mu Vaši platbu a postaráme se o dokumentaci potřebnou k propuštění do ČR. InChina.cz také, jako jeden z mála portálů poskytujících nákup mimo Evropskou unii, nabízí ponákupní servis včetně celních záležitostí. Na naše služby se tak můžete bez obav spolehnout. Více o nás

InChina
InChina.czInChina.skInChina.plInChina.eu