Úvodní strana
/ Jak nakupovat
/ Reklamace
Reklamace
Chcete reklamovat objednané zboží? Stačí vyplnit reklamační formulář. O poškozeném nebo nefunkčním zboží budeme informovat prodejce a s celou reklamací vám bezplatně pomůžeme.
- Nejsme prodejci, ale pouze zprostředkovatelé nákupu v zahraničí – za objednávky a doručení zboží neneseme zodpovědnost.
- Díky našim zkušenostem a kontaktům jsou však reklamace zákazníků InChina.cz obvykle úspěšné.
Záruční doba
- Čínské internetové obchody obvykle poskytují 12 měsíční záruku na veškeré zboží. Se sníženou záruční dobou se můžete setkat u drobnějšího zboží nebo příslušenství (například nabíječky pro mobilní telefony).
- Chybějící / neobjednané / poškozené zboží je třeba reklamovat co nejdříve. Při takových reklamacích náklady na přepravu a výměnu / opravu hradí prodejce.
- Každý čínský obchod může nabízet jinou záruční lhůtu a jiné podmínky. Více se dozvíte v seznamu e-shopů, nebo na stránkách prodejce.
Průběh reklamace
- Průběh reklamace se liší podle původu ( Prodejce ) a podle zboží. Po vyplnění reklamačního formuláře jsou všechny případy řešeny jednotlivě ve spolupráci s našimi pracovníky.
Jak reklamovat?
- Drobné zboží většinou není nutné zasílat zpět. Vyplňte prosím reklamační formulář a pošlete nám fotografie závady. Bude-li možné reklamovat zboží bez jeho zaslání zpět k prodejci, bezplatně ji za vás vyřídíme.
- Dražší předměty prosím posílejte zpátky na adresu prodejce. Jako první nás však kontaktujte pomocí reklamačního formuláře – poskytneme vám všechny potřebné informace pro úspěšné zaslání zboží do Číny. Navíc celou reklamaci vyřídíme za vás a poradíme vám s opětovným doručením zásilky do České republiky.
- Minimální náklady: průměrně 150 Kč za poštovné do Číny (bez pojištění) jako doporučené psaní
- Další případné náklady:
- Průměrně 200 Kč nebo 10 % z ceny zboží za jeho doručení zpět do ČR
- Poplatky České pošty za zastupování při proclení: 96 Kč
- Ve výjimečných případech může také dojít k poplatku za opravu reklamovaného zboží u výrobce
- Reklamované zboží můžete také zaslat na naši adresu. Za mírný poplatek 150 Kč (+ náklady na přepravu a poplatky České pošty) se kompletně postaráme o vaši reklamaci včetně odeslání i proclení zásilky. Tato varianta se vyplatí zejména u dražšího zboží.
Jak dlouho to trvá?
- Doba nutná k vyřízení reklamace závisí na vytíženosti prodejce, ročním období, zadržení zásilky, ale třeba také na přírodních živlech.
- Podle našich zkušeností jsou některé reklamace vyřízeny již za 13 dní, ve výjimečných případech může vše trvat až tři měsíce.
- Více o době trvání reklamace se dozvíte po odeslání reklamačního formuláře.
Nenašli jste požadované informace? Napište nám přes kontaktní formulář.